... och det gick ju hur bra som helst!

Nu jäklar ska här bloggas! Jag har lagat lite lågt med bloggandet under semestern. Vikten håller jag, har gått ner något kilo till och med men min plan var att inte gå upp under semestern. Vi har varit på västkusten (räk-bilden är från en kväll med räkfrossa!), ute i sörmländska skärgården, haft stor fest med femkamp och massor med mat osv, så jag är helnöjd med att ha gått ner. Viktväktarna öppnar igen om två veckor så då är det full fart igen!!


Men som sagt, nu när jag kommit på detta med mobilblogg så blir det mer inlägg, vill bara ha en ny mobil med då min inte tar så bra bilder. Denna kanske?



Kommentarer
Postat av: Linda

den där mobilen var skit snygg!

Har du bestämt dig för den?

2008-08-02 @ 22:34:20
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0