Soft Strawberry...



Jag brukar köpa dessa på viktväktarna, men risken är att jag vräker i mig hela paketet på en gång, de är helt galet goda!!!
Det är en mjuk jordgubbsmousse inuti med små bitar av jordgubbsgelé, överdragen med ett tunt lager mörk choklad. 1,5 points styck, och som sagt, försvinnande goda...

Det ultimata vore ju att ha ett paket liggandes i kylen så man kan ta en på kvällen när man är sugen på något gott, men det är inte så troligt att den blir liggandes så länge i mitt kylskåp

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Wow grattis till din viktned gång läste det på AF

Det där såg riktig gott ut ojojoj!



lycka till nu

Vanessa

2008-06-04 @ 14:53:51
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att du gillade min blogg!

ja de där är riktigt godajummie

Fast jag gillar de med vitchoklad bäst=D

Men allt går ju i..hehe

2008-06-04 @ 18:11:15
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Marie Hj

Åhh! Dom är supergoda! Det är bara det att dom gångerna jag köpt ett sådant paket så har jag så svårt för att låta bli dom. Oftast så ryker alla 5 redan samma dag. Så nu har jag inte köpt dom på ett tag. Brukar köpa vv:s chips (sourcreme) för endast 2 points. Dom är oxå jättegoda.

Förresten måste jag gratulera till ditt fina minus på vågen idag =)

2008-06-04 @ 20:20:12
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åhh! Dom är supergoda! Det är bara det att dom gångerna jag köpt ett sådant paket så har jag så svårt för att låta bli dom. Oftast så ryker alla 5 redan samma dag. Så nu har jag inte köpt dom på ett tag. Brukar köpa vv:s chips (sourcreme) för endast 2 points. Dom är oxå jättegoda.

Förresten måste jag gratulera till ditt fina minus på vågen idag =)

2008-06-04 @ 20:21:29
Postat av: Lumumma

Å, så goda dom där ser ut... Vilken inspirerande sida du har!

2008-06-04 @ 20:32:51
URL: http://lumumma.rummet.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0