Gymtänk

Ikväll när jag klev in i spinning/gång salen så var jag nästan först. När jag satt där så klev det in snygga, vältränade personer, en efter en och jag började känna vad fasen gör jag här?? Det var ett ganska tufft pass jag var på och det fanns inte en enda överviktig person i rummet vad jag såg. Då är inte mitt självförtroende det bästa... Men sen bestämde jag mig, va fasen!! Det är ju därför jag var där, för att bli vältränad och må bra!! Så jag körde på, och fasen vad jag körde! Svettet stänkte och jag flåsade som en galning men kul var det och sååå skönt känns det nu!!

Är jäkligt nöjd över mitt tänk ikväll! Att jag sakta men säkert ändrar mitt tankesätt runt detta med träning och mat är ju en förutsättning för att lyckats nå den där målvikten där borta i fjärran! :)


Favoritklass : Gång!     Bild lånat från CMS träning och hälsa

Kommentarer
Postat av: Nina

helt rätt! =) jag är så himla imponerad av alla dom som vågar! önskar att flera gjorde det!



ja, visst är det världens bästa känsla när man fått svetta ur sig ordentligt? kram!

2009-07-09 @ 21:54:23
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: LINN

Tack för de snälla orden. DU var SÅ duktig och jag är stolt över dig! Visst är känslan efteråt helt oslagbar?

Ha en underbar helg nu! Kram L

2009-07-10 @ 06:44:12
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter
Postat av: Helena

Grymt bra och helt rätt inställning! Hittade hit idag och ska följa dig i fortsättningen - intressant blogg!

Önskar dig stort lycka till, känns som att du har den rätta energin och viljan! :)

2009-07-10 @ 12:18:56
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0