Istället för fikabröd på stranden...



Nu packas kylväskan var och varannan dag för strandbesök och jag tycker det är svårt att låta bli fikabrödet då. Annars är jag mer en godismänniska men just på utflykt så är jag svag för fika med bullar och kakor. Nu ska jag se till att bara få med mig bra alternativ istället och har gjort en lista på olika förslag att ta med istället för den där bullpåsen. Jag tar tacksamt emot fler tips!

-Melon i skivor
-Fincrisp och "den glade kon"-ost (lightvarianten är ½ points/st)
-Riskakor
-Keso oliv/feta + avokado, ljuuuvligt gott!!!!
-Grönsaksstavar med en liten burk dipp.
-kokt ägg
-Drickyoghurt
-3% fetaost i kuber

Kommentarer
Postat av: Kitty

Oj vilken jättefin blogg du har. Fast nu blev jag hungrig på allt gott du har där hihi.

2009-06-29 @ 21:16:27
URL: http://kittyangel.blogg.se/
Postat av: Jenna

jo minst sagt helt fantastiskt :) Vattenmelon är verkligen kalas under dessa dagar! Så man säkerställer sitt vätskeintag oxå :)

2009-06-29 @ 21:35:23
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Petra

Mums! Vattenmelon är sommar och semester för mig!

2009-06-29 @ 21:38:32
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Anna

Förslag:

*jordgubbar, vindruvor, bigaråer

*wasas kanelknäcke

*kesella med funlight

*keso och en skivad frukt, exempelvis banan, äpple eller mango

*Tunnbröd med olika fyllningar T.ex keso och skinka eller tonfisk(ica gott livs tonfisk i curry)/makrill i tomatsås + sallad & grönsaker

*Kalla pannkakor med hallon & blåbär



Kram Anna



2009-06-30 @ 00:59:38
Postat av: Nina

mmmm, gott med melon! =) ja, man är ju lite inkörd på det där med att ha med sig bullar & kakor till stranden!



hur går det annars, är motivationen på topp? här går det upp och ner.. men var ute och gick 07:30 i morse iaf :) nöjd med det, ska försöka göra samma sak imorgon med! kram och keep up the good work!

2009-06-30 @ 21:51:47
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0