Sissådärja!

Nu hämtar jag tillbaka motivationen, tvingar tillbaka den på plats!  Jag var på en föreläsninga av Blossom Tainton en gång och hon sa att det är inte motivationen som får en att ta på sig träningsdojjorna och gå ut genom dörren när soffan lockar utan diciplin! Och jag kan bara hålla med, min motivation går upp och ner dagligen.
Det är diciplinen som får mig att orka genom när motivationen är låg.   En Londonresa + massor med jobb och vipps så är allt tänk frammåt som bortblåst.

Men skärpning, i morgonbitti är det träning med min personliga tränare och jag vet att det är en motivationskick som heter duga!!


Kommentarer
Postat av: Pulver

Härligt att ta tillbaka kontroll och motivation. Det är som du säger ingen annan som kan få dig till det än du själv. Så jag säger som Nike, Just Do It

2009-06-11 @ 09:33:27
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: Nina

härligt!



jag måste bara fråga, vad kostar det med ett P.T? :) nyfiken bara.. själv har jag varit ute och stavpromenerat ikväll och det var sååå skönt, så nu attans ska jag komma tillbaka igen jag med!



kram!

2009-06-11 @ 21:32:59
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0