Ingen träning :(

På grund av en sjuk och grinig Max, en sambo som vägrade lämna verkstan för att det gick så illa med bilen så kom jag inte iväg och tränade idag. Supertråkigt då jag verkligen är laddad för att komma igång med träningen nu. Men jag inser att det inte kommer gå så bra att lägga in träning på helgerna, jag får inrikta mig på vardagarna istället. Jag klippte gräset och gick en powerwalk på en timme istället idag och det är jag helnöjd med!

Nu ikväll så är jag sådär rastlös och sugen på något att äta, vad som helst! Jag går och öppnar kylskåpet en gång var 10:e minut och kvällar som denna brukar det sluta med att jag sätter i mig en hel hög med ostmackor eller något liknande.
Men fasen heller! Jag ska nu sätta mig och surfa runt på lite inspirerande och motiverande sidor och bloggar, det får mig att tänka efter och fokusera frammåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0