Nu vill jag ha vardag!!!!

Ne hörreni, nu måste jag ha lite vardag för att palla detta! Förra helgen innebar en 40-års fest och en 30-års fest och igår var vi på bröllop. Det är inte lätt att räkna points då inte! Men det är bara på det nu igen och nu är det strikt hålla-sig-till-pointsen som gäller fram till Londonresan om 1½ vecka!

I fredags var jag på gymmet och tränade med Jenny, min personliga tränare. Det var så kul, och så jobbigt! Lite ovant att ha någon stå och heja på en när man tränar, men det var så skönt med all denna positiva peppning och energi som jag fick! Nästa tid är på torsdag och tills dess har jag fått i uppgift att:

- Träna 2-3 pass på gymmet
- Gå minst tre promenader, en innan frukost, en innan lunch och en innan middag, olika dagar.

Så nu gäller det här, en promenad avklarad idag innan middagen och inbokad på ett pass i morgon.

Max och jag latjade med kameran idag och testade självutlösaren. Jag har blivit intervjuad av Amelia och skulle skicka en bild, skickade några olika och denna var en av dem. Jag letade i datorn men det finna verkligen i n g a bilder på mig. Står alltid bakom kameran och vill inte vara med på bild, stackars Max, han kommer inte ha några bilder på sin mamma. MEN det får bli ändring på det nu, i takt med att jag blir mer tillfreds med min kropp så får jag väl smyga fram framför kameran istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0