Ny mellanmålsfavorit!



De dagar som jag tränar så känns det lite fjuttigt med en frukt som mellanmål bara, jag märker direkt att jag får huvudvärk och blir seg. Så då är Keso perfekt! Nu finns det en Keso med päron, äpple och vaniljsmak. Den är sjukt god!!

Mellanmål på eftermiddan idag blev äpple/päronkeso med kanel och en knäckemacka med skinka och avokado.
Supergott och man står sig bra på det.

I morgon är det hårdkörning, på morgonen är det dags att träna med PT igen, ska bli så kul! Sen på kvällen drar jag och fem tjejkompisar ner till Norrköping och sladdar runt i Vårruset. Så i morgon gäller det att äta ordentlig bra mat.

Kommentarer
Postat av: Pulver

Lycka til med vårruset

2009-05-27 @ 23:41:02
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0