Första dagen med pointsräkning efter somma...

img_8504 (MMS)

Första dagen med pointsräkning efter sommaren. Det har gått kalasbra, skönt att vara igång igen. Har en jäkla uppförsbacke att klara av nu, det var många kilo plus på vågen efter sommaren men nu siktar jag bara frammåt! Neråt!  Nu ikväll gjorde jag en galet god liten dessert som jag åt framför mitt inspelade avsnitt av "biggest looser" som jag följer slaviskt.  Jag stekte äpplen med sötströ och kanel i micron så de blev mjuka. 1msk kelda vaniljvisp till det. Jättegott och endast 1 pp!


Kommentarer
Postat av: Grace

Här har du en till Biggest Loser-fan. Jag längtar till den svenska versionen börjar nu på måndag.



Nu ska jag återgå till att läsa mer i din blogg. Jag har nyss hittat hit =)

2010-09-02 @ 21:22:01
URL: http://dennaevigakamp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0