Räddaren - Powerwalk!



Jag vill verkligen åka och träna 4-5 ggr i veckan, men nu när Max har sommarlov så är det så krångligt att få till det. Jag vet att allt går om man vill men detta är sista veckan som J jobbar, sen har han semester och kan vara hemma när jag åker och tränar. Men nu dessa veckor när det blir träning en gång i veckan ungefär så blir det promenader de andra dagarna. Antingen tillsammans med en kompis eller själv med musik i öronen.

Det finns massor med sidor på nätet där man kan läsa om hur hälsosamt det är med snaba promenader.

Här, här, här och här till exempel =)

Nu ska jag snöra på mig skorna och gå min kvällspromenad!

Kommentarer
Postat av: Nina

oh ja, promenader är kanon! ..och så enkelt! =) och skönt..



kram

2009-07-13 @ 21:51:58
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Emma

Promenader och vardagsträning är underskattat! Det är ju grymt härligt att vara ute och gå. Man kan rensa tankarna samtidigt som man får en massa positiv energi. Härligt härligt! :)

2009-07-16 @ 12:16:51
URL: http://nyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0