15 kilo på 14 veckor - mitt mål!



Här om dagen bokade vi en resa till Turkiet, min kompis och jag! Det ska bli underbart!!! Vi åker i början på oktober när hösten kommit och är borta en vecka.

Jag har satt ett ganska tufft mål dit. Jag ska gå ner 15 kilo, och det är 14 veckor kvar. I vanliga fall är det inga som helst problem, eftersom jag har så mycket övervikt så rasar det på ganska bra när jag sköter mig ordentligt. Men nu är det ju mitt i semestertider med tjejfest, födelsedagar, västkustensemester och annat på schemat. Detta gör det en hel del svårare men en utmaning! Planen är:
 
1. Att hålla mig till pointsen de dagar det inte är något kalas eller någon fest inplanerad och sen kunna njuta av ett glas vin eller en liten smörgåstårtbit "kalasdagarna"

2. Promenad varje dag så gott det går och träning minst tre dagar i veckan, helst fyra.

3. Rapportera nedgången vecka för vecka här i bloggen.

Det SKA gå, jag kommer behöva massor med pepp och stöttning, ok? =0)

Kommentarer
Postat av: linn

Vi stöttar dig till 100%!

2009-06-29 @ 12:14:37
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0