Sol tills ikväll tack!

Vaknar upp till en mulen dag med regn i luften. Jag hoppas på sol till kvällen då vi ska på vårruset med tillhörande picknick efter. Kollade på SMHI och enligt dom är det tok-regn på eftermiddan och strålande sol ikväll, så det hoppas vi på!!

På förmiddan var jag inne och tränade med Jenny, min "Personliga hälsocoach" som det så vackert heter, jag säger PT, det låter ballare :)
Fy f. n vad kul det är! Det ger sån kick att träna och när någon står och peppar och hejjar på så ger det extra! Sen är Jenny som en liten vitaminspruta med sitt härliga humör, det här är verkligen värt vartenda öre!

Idag fick jag i uppgift att skriva ner mina mål och bestämma belöning. Jag har några delmål, men ska nu skriva ner dem på papper och bestämma någon härlig belöning när jag nått dem. Kommer skriva upp dem här med.

Nu dax för lunch med Jocke, tonfisksubmarine för honom och sallad med räkor, kräftstjärtar och crabfish för mig, gött!!


Kommentarer
Postat av: Pulver

Regn varje natt för att skölja bort pollen och sen vackert på dagarna är mitt önskemål.

2009-05-28 @ 13:25:11
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0