Tacos, muffinsjävlar och powerwalk!


I morse var jag skitduktig. Max sov hos farmor och farfar men jag pallrade mig ut tidigt och gick en timme, ingen sovmorgon här inte. Dagen har varit bra, förutom att jag inte kunde låta bli muffinsen jag köpte av några femteklassare utanför Ica tidigare.... Ville köpa bara för att hjälpa dom att få ihop till klassresan men nästa gång kommer jag fasen bara lämna fram en tjuga istället. Det F U N K A R inte att ha gosaker hemma, ännu.

Ikväll blev det tacos framför tvn, tacos funkar bra, jag byter ut osten mot en magrare och kör på lite 3,5& yogurt istället för gräddfil, så gött så gött!!

I morgon kommer det bli prövningar, suck! Först marknad med massa gott i torgstånden och sedan glirrkalas hemma hos vänner, jag ska köra så det SKA funka!!! Inga frosserier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0