Rosa tema - Rosa Bandet!


Oktober månad är den Rosa månaden och vi fokuserar på den hemska sjukdomen bröscancer. Detta ligger mig varmt om hjärtat och berör mig mycket då jag har en alldeles underbar vän som är mitt i kampen mot denna sjukdom just nu. (Mer kan man läsa här) Jag har sett på en del inredningsbloggar att man gjort "rosa kollage" med inredningsprylar i rosa för att lyfta fram detta. Jag tänker inte vara sämre, utan här kommer ett kollage med tränings/hälso/favvo prylar i den härliga favoritfärgen rosa!

1. Champion Pink Ribb Seamless, Stadium 399:-
2. Champion W PR Tank Top, Stadium 349:-                     Köper man någon av dessa tre championprodukter
3. Champion Pink Ribbon Waterbottle, Stadium 49:-           går 20% till Cancerfonden!

4. Rosa Bandet. Så klart, finns på bland annat Lindex. 25:-
5. Försvarets hudsalva. Apoteket 19:-  Mycket finare i denna råååsa variant istället för den fula gröna!
Och 2:- går till Rosa Bandet
6. Flow Loose Pants. Urfina mysbrallor från Rönisch. 399:-
7. Pilatesset Adiva, Intersport 300:-
8. Silva stegräknare, Outnet.se 239:-
9. Reebook boxningshandskar, Ellos 549:-
10. Converse, Laredoute 699:-
11. Fint rosa nattlinne, Lindex 199:-

Och känner man att man vill stödja Rosa Bandet så kan man skicka ett sms och skänka 50:-
Hur enkelt som helt, klicka bara på bilden nedan så komemr ni till insamlingen Carpe Diem Johanna!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Har skänkt massor till Rosa Bandet i år och ska dessutom på galan men rosa prylar har jag svårt för eftersom det är en färg jag avskyr ;P



Sv: Vart bor du någonstans då?

2010-10-20 @ 10:45:27
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0