Jag var så duktig...

....igår! En stor buffé med potatissallad, bröd, kallskuret och mängder med tropisk frukt var perfekt för mig. Jag tog mat en gång, och bara en liten sked potatissallad, konsentrerade mig mer på köttet och frukten. Senare var det marsipantårta (Jag älskar marsipan) kaffe och likör, det tog jag ingenting av alls. Men jag drack en hel del vin och det var det jag hade bestämt mig för innan, att det "fuskandet" fick räcka, och jag klarade det!!! Jag är så nöjd över mig själv, jag brukar alltid spåra ur när det är partaj och vräka i mig av både det ena och det andra. Så idag är jag stolt


Kommentarer
Postat av: kryddtrollet

Bra jobbat!

2008-06-08 @ 20:00:48
URL: http://kryddtrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0