Promenadmusik

image9

Jag försöker att gå 5 km varje morgon. På kvällen går oftast jag och en kompis en runda på antingen 5 eller 8 km, då pratar vi massa om allt möjligt, men på mornarna när jag går själv så vill jag ha bra musik att lyssna på. Upptempo ska det vara och jag har just nu fått till en spellista som jag gillar, men är ständigt på jakt efter nya låtar så jag inte tröttnar :) Ett urval av vad som finns på min spellista just nu:

Ruslana - Wild Dances
Kenny Loggins - Footloose
Hoobastank - Inside of you
Hey baby - Dj Otzi
Sahara Hotnights - Visit to Vienna
Mika - Big girl (You are beautiful)
Gloria Gaynor - I will survive
Izabella Scorupco - Shame shame shame
Takida - The Dread
Survivor - Eye of the tiger

Det är en salig blandning, jag vet, men har väldigt blandad musiksmak + att då tröttnar jag inte :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hittade din länk på viktväktarna, och kollade in. Jag tycker att du har varit jätte duktig och hejar på dig! Lycka till.

2008-06-01 @ 12:40:10
Postat av: Erika

Vilka bra träningslåtar du har! Jag har en lång lista på låtar som är bra att träna till. Jag tar mig friheten oatt lägga till dem där? Såklart med hänvisning till dig. Är det okej?

: )

Erika (topphals.se)

2009-07-07 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0