Komplimanger...

Nu har jag de senaste tre dagarna fått komentarer om viktminskningen "Det går bra ser jag" sa min mamma, Malin som jag fixar naglarna hos sa att det syndes stor skillnad och då är det inte så jättemånga kilo jag gått ner (ÄN!)
Det är vägning i morgon så då vet jag mer exakt, men 5kg är det ca. Det är såååå roligt att höra att det syns, och jag känner det i kroppen med. Jag kan andas när jag har jeans på mig! :)

Det är verkligen peppande och motiverande och jag ser fram emot denna resa mot ett hälsosammare jag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt att det går åt rätt håll! Här kommer massor av peppning från mig!

2009-05-12 @ 21:52:26
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Pulver

Vilken underbar framgång när både andra och du själv känner skillnad. Jag kan numer ha jeans jag inte haft på jättelänge och dessutom andas :)

2009-05-13 @ 09:56:18
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0