Nystart på bloggen!

Hej!

Det var läääängesen jag skrev här! Jag har fortsatt min resa mot målvikt, långsamt men neråt i alla fall, men har inte orkat med att blogga om det riktigt. Jag lever en stor del av mitt liv med datorn och internet i mitt yrkesliv och ibland blir det för mycket av det goda!

Efter en välbehövlig bloggpaus känner jag att jag ska köra igång med bloggen igen, jag behöver den peppningen för att lyckas ta mig till mål!

Under 5-6 veckor har jag dragits med en envis förkylning och hosta och har inte kunnat varken träna eller promenerat som jag vill, men nu verkar det som det börjar ge med sig, jag är på G och promenerar varje dag och ska åka in och träna i helgen är min plan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt Virre! Har saknat din blogg jättemycket!!!

2010-01-28 @ 17:31:48
Postat av: linn

:-)!! Va roligt!

2010-01-28 @ 19:27:25
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0