Smarrig fruktgröt

Det blev inte mango i gröten men jag gjorde så god gröt så jag måste tipsa om det! Jag hade en påse med fruktmix för smoothie i frysen, jag tycker det är godare med färsk banan i smoothie så den påsen har blivit liggandes, men nu körde jag i en sådan i gröten och jösses vad gott det blev! Rekomenderas!

Man kör bara ihop alla ingridienser förutom hallon och mjölk i en kastrull och puttrar ihop till lagom konsistens, tillsätt ev lite mer vatten. Sen på med hallon och mjölk, ev lite sötströ om man vill, klart!


Kommentarer
Postat av: Angelica

tack så mkt ! jätte fiiin design har du! tycker det lila temat passar jätte bra, och din signatur efter varje inlägg. klockrent! :D Nu kööör vi på!

2010-01-30 @ 13:04:50
URL: http://apansvikt.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh det lät riktigt gott! Det måste jag prova till gröten!



Visst är det ofta så att det är när man mixar ihop något, som man inte hade tänkt göra från början, som det oftast blir som godast!

2010-01-31 @ 19:18:27
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0