2014


2014 års bucketlist:

- Träffa "någon" 
- Testa någon kampsport. 
- Sova under stjärnorna med någon jag tycker om. 
- Springa milen på under 60 minuter. 
- Bada naken mitt i natten i en sjö. 
- Nå ner till min målvikt. 
- Äta en lång frukost en ledig dag tillsammans med någon jag tycker om. 
- Springa Lidingöloppet (3 mil)
- Lära mig spela Elegi på gitarr. 
- Gå en kurs/utbildning inom hälsa. 
- Gå på vinprovning. 
- Springa 5 km med snitt under 5.30
- Gå på Fotografiska museet. 
- Genomföra ett träningspass tillsammans med löparproffs. 
- Snickra en möbel. 
- Laga egen sushi
- Gå på en yogaklass. 
- Åka på en romantisk picknick med någon jag tycker om. Champagne, jordgubbar, god mat iklädd sommarklänning. 
- Testa trialrunning. 
- Gå på konsert och se någon artist jag inte sett. 


Kommentarer
Postat av: Anki

Håller tummarna att du får uppnå alla saker på din bucketlist.
God fortsättning nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0